Davraz'da hafta sonu yoğunluğu

GÜNDEM 13.01.2020 - 17:51, Güncelleme: 21.09.2022 - 11:07 2480+ kez okundu.

Isparta’da hafta içi etkili olan kar yağışı nedeniyle beyaza bürünen Davraz Dağı ve Davraz Kayak Merkezi’ne hafta sonunda vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.  SADECE ISPARTA DEĞİL, ÇEVRE İLLERDEN DE ZİYARETÇİ AKINI VAR Akdeniz’in incisi olarak adlandırılan ve Isparta’da 2635 metrelik rakımıyla dikkatleri üzerine çeken Davraz Kayak Merkezi, geçtiğimiz günlerde etkili olan kar yağışıyla beyaza büründü. Kar kalınlığının ikinci ve üçüncü Telesiyej bölgelerinde 1 metreyi aştığı Merkezde güzel manzaralar oluştu. Sadece Isparta’dan değil Antalya, Burdur, Afyon, Denizli gibi çevre illerden kar keyfini yaşamak için zirveye çıkan her yaştan vatandaşlar, Davraz Kayak Merkezinde kardan adam yaptı, kartopu oynayıp kızaklarla yamaçlardan kayarak eğlendi. DAVRAZ KAYAK MERKEZİNDE HER ŞEY GÜZEL… Vatandaşların Davraz Kayak Merkezine yoğun ilgisi nedeniyle gidiş ve dönüş yollarında uzun araç kuyrukları oluştu. Denizli’den ailesiyle Kayak Merkezine gelen Burak Yorulmaz; “Burada hava çok güzel, zaten kar görmek istiyorduk, şansımıza da çok güzel bir hava var. Çok mutluyuz bugün. Dağa çıkan yollarda yoğunluk vardı, biraz bekleyerek buraya ulaştık ama beklemeye değdi. ZİYARETÇİLER KAR’DA EĞLENMENİN TADINA DOYDU İzmir'den gelen Mehmet Ali Soydemir de İzmir'de pek kar görmeye alışık olmadıkları için Davraz Kayak Merkezini tercih ettiklerini dile getirerek; “Burada ortam çok güzel, herkes eğleniyor, dağ hayatı yaşıyoruz. Sucuk ekmek yaptık, çayımızı demledik, kahvemizi yaptık. Biraz sonra kayak da yapacağız. Sonuçta güzel bir hafta sonu geçiriyoruz. Gönüllerimizce eğleniyoruz” dedi.

SADECE ISPARTA DEĞİL, ÇEVRE

İLLERDEN DE ZİYARETÇİ AKINI VAR

DAVRAZ KAYAK

MERKEZİNDE HER ŞEY GÜZEL…

ZİYARETÇİLER KAR’DA

EĞLENMENİN TADINA DOYDU

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gul32.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.